Ügyfélszolgálat
Mielőtt igénybe venné telefonos ügyfélszolgálatunkat, kérjük olvassa el a leggyakrabban ismételt kérdéseket!
E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer, mit tegyek?
Ebben az esetben más e-mail címet kell beírnia.
Elfelejtettem felhasználónevemet/jelszavamat, mit tegyek?
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
Bejelentkezés után kosaramban termékeket találok, mit tegyek?
Előző látogatása alkalmával tette bele azokat, az újbóli bejelentkezése során rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.
Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
Csomagolás szempontjából összevonható.
Megváltozott az e-mail címem/telefonszámom/lakcímem, mit tegyek?
A beállítások menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követően.
Mennyi a csomagküldés költsége?
A kiszállítási díj Magyarország egész területén Bruttó 1650 Ft
Külföldi megrendelés esetén a szállítási költséggel kapcsolatban keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.
Mennyi a házhozszállítási idő?
A termékek házhozszállítása Magyarország egész területén a rendeléstől számított 2-10 munkanapon belül történik.
Változtathatok a rendelésemen?
A rendelésén 1 napon belül változtathat.
Csatolhatok új terméket már leadott rendelésemhez?
Igen, van lehetőség új termék csatolására.
Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?
A szállítási cím változásait az Ügyfél telefonon, írásban vagy e-mailben jelezheti.
Visszaadhatom a már megvásárolt terméket?
Garantáljuk a megrendelt áru visszavételét annak kézhezvételétől számított 8 napon belül, amennyiben azt nem használták. Az elvárásuknak nem megfelelő árut küldjék vissza a Levi-max Kft. címére saját költségükön,mellékelve a kitöltött visszáru nyomtatványt.
Mennyi a visszaküldött áru pénz visszafizetési ideje?
A visszaküldött áru értékét az áru beérkezését követő 30 napon belül visszakapja.
Van lehetőség a csomag értékének banki átutalással való kifizetésére?
Igen, van rá lehetőség. Amennyiben a visszáru nyomtatványon megadja bankszámlaszámát, a jóváírást átutalással juttatjuk el Önnek.
Van lehetőség nagyobb mennyiségű áru rendelése esetén árengedményben részesülni?
Jelenleg árengedményben csak az aktuális akció során van lehetőség, amennyiben az ajánlat árleszállításra vonatkozik.
Van lehetőség a csomag elsőbbségi kézhezvételére? (rövidebb várakozási idő)
Nincs ilyen lehetőség, nem teljesítünk határidős megrendeléseket.
Van lehetőség az árucikkek cseréjére pénzbeszámítással?
Természetesen van lehetőség az árucikkek cseréjére pénzbeszámítással.
Mely órákban érhető el az Ügyfélszolgálat?
Az Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: 08.00 - 17.00 (munkanapokon).
Nem tudok bejelentkezni a webáruházba, még nem rendelkezem felhasználónévvel és jelszóval. Mit tegyek?
Felhasználónevét és jelszavát regisztrációja során adhatja meg, majd ezt követőem tud bejelentkezni webáruházunkba.
Nem tudok rendelni a webáruházban, mert nem rendelkezem felhasználónévvel és jelszóval. Mit tegyek?
A felhasználónév és jelszó kizárólagos feltétele a webáruházunkban való rendelésnek. Amennyiben nincs felhasználói neve és jelszava, ezeket a regisztráció során adhatja meg, majd a bejelentkezést követően elindíthatja rendelését.
Biztonságos a jeansteria.hu oldalon való vásárlás?
Az ügyfél és a weblapunkat tároló szerver közötti összes adatküldés a kódolt SSL rendszeren keresztül történik, ennek köszönhetően biztosíthatjuk Önöknek a személyi adatok, felhasználói nevek és jelszavak teljes biztonságát.
Problémám van a bejelentkezéssel, mit tegyek?
Ha bejelentkezés közben az e-mail-cím és a jelszó beírása után az a hibaüzenet jelenik meg, hogy, érvénytelen felhasználónév vagy jelszó, először is bizonyosodjon meg róla, hogy az Ön által használt e-mail-cím, illetve jelszó azonos a regisztráció során megadottal. Amennyiben az e-mail-cím és a jelszó is helyes és a probléma még mindig fennáll, ez esetben keresse fel ügyfélszolgálatunkat.