A kosár üres

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

 

 

I. Általános rendelkezések

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak valamennyi pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

 

II. A vállalkozás adatai, elérhetősége

Név: Levi-Max Kft

Székhely, levelezési cím: 4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7.

Törvényes képviselő neve: Farkas Imre ügyvezető

Adószám: 23448917-2-09

Nyilvántartási szám:
 Cg. 09-09-021483

Nyilvántartó hatóság megnevezése: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Elektronikus levelezési cím: info@jeansteria.hu

Telefonos elérhetőség: +36-70-933-6510 (munkanapokon 8-17-ig)

Honlap elérhetőség: www.jeansteria.hu

 

 

III. Felek közötti szerződés létrejötte

 

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.jeansteria.hu weboldalon keresztül történik.

 

A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon lehetséges.

 

A megrendelése révén létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. A vállalkozás semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A szerződés nyelve: magyar

 

Ügyfélszolgálat neve: Levi- Max Kft.

Címe: 4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7

Az Ügyfélszolgálattal kizárólag munkanapokon 8-17 között a +36-70-933-6510 telefonos elérhetőségen tudja felvenni a kapcsolatot, vagy email-ben az info@jeansteria.hu címen. Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

 

 

 

IV. Megrendelés menete

 

 

1. Tájékoztató a megvásárolható termékekről

 

Megrendelés a www.jeansteria.hu weboldalon megjelenített termékek köréből történik. Amennyiben a megrendelt mennyiség nem áll a raktárkészleten rendelkezésre, úgy arról a megrendelőt a rendelkezésre álló mennyiség megjelölésével értesítjük.

 

A megrendelt termékeket átadása kizárólag kiszállítás útján történik, személyes átvételére nincs lehetőség.

A megrendelt terméket a GLS Hungary Kft. szállítói munkanapokon 8-17 óra között szállítanak az Ön által megadott címre. Csomagküldeménye aktuális helyzetét a csomagazonosító szám segítségével tudja nyomon követni, melyről email üzenetben tájékoztatjuk és melynek segítségével a szállítási címet és a kiszállítás időpontját módosítani tudja.

Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS Hungary Kft. szállítói felvehessék Önnel a kapcsolatot.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy Postai úton, postafiókcímre nem kézbesítünk.

A raktáron lévő termékek kiszállítása Magyarország egész területén 2-10 munkanapon belül megtörténik.

A házhozszállítás díja a termék árán felül kerül felszámításra, azt a megjelenített árak nem tartalmazzák. A házhozszállítás díjjal kapcsolatos tájékoztatót az 5. pont tartalmazza.

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők és tartalmazzák a törvényben előírt áfát (bruttó ár), amely 27%.

 

A szállítási költség tartalmazza a csomagolás költségét is.

 

 A megvásárolni kívánt termék főbb jellemzői a weboldalon feltüntetett termékismertetőben találhatók.

 

A termék mellett megjelenített képek a valóstól eltérhetnek, az esetleges eltérésekért felelősséget nem vállalunk.

 

Megrendelő által félreérthető, ellentmondó, hiányos információ esetén tájékoztatást kérhet a megadott elérhetőségen, ennek elmulasztásából eredően tévesen megrendelt termék visszaküldésére a V.4. pontban, a termék cseréjére a V.5. pontban rögzítettek irányadóak.

 

 

2. Regisztráció

 

A weboldalon történő vásárláshoz regisztráció szükséges. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes.

 

A regisztráció elektronikusan, a honlap főoldalán található regisztráció menüpont alatt  megjelenített adatlap kitöltésével és elküldésével történik.

 

Ön a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy az ÁSZF rendelkezéseit megismerte, azt magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

A regisztráció alkalmával a valós személyi adatok megadása szükséges, melyek alapján történik a kiszállítás valamint a számla kiállítása. Webáruházunk jogosult visszautasítani azon regisztrációs igényeket, melyek valótlan vagy hiányos adatokat tartalmaznak, valamint a körülményekből, megadott az adatokból arra lehet következtetni, hogy a regisztráció célja a weboldal nem rendeltetésszerű használata.

 

Webáruházunk jogosult azon regisztrációt törölni, melynél a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.

 

A felhasználói hozzáférési adatok titokban tartása az Ön felelőssége.

 

Pontatlanul vagy hiányosan megadott adatokból adódóan a megrendelés teljesítésének késedelméért, vagy  ellehetetlenüléséért a vállalkozást semminemű felelősség nem terheli.

 

3. Regisztráció törlése

 

A már regisztrált megrendelő bármikor törölheti regisztrációját az ügyfélszolgálatnak küldött email üzenettel.

 

 

4. Rendelés menete

 

Első vásárlása megkezdése előtt regisztráltatnia kell magát áruházunkban. Önnek ehhez nem kell mást tennie, mint a honlap főoldalán található Regisztráció nyomógombra kattintva kitölteni a szükséges adatokat. 

 

A regisztrációval hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Levi-max Kft. nyilvántartásba vegye és kezelje az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai szerint, valamint a jövőben termékeivel, akcióival kapcsolatos információkat juttasson el Önnek. Tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal a feltétellel, hogy írásban bármikor visszavonhatja. 

 

Regisztrálás után a Bejelentkezés nyomógombra kattintva, majd megadva Felhasználónevét és Jelszavát a rendszer belépteti áruházunkba. 

 

Ahhoz, hogy a kiválasztott terméket megrendelje, nem kell mást tennie, minthogy a termékek részletes leírásánál található Kosárba teszem ikonra kattint, miután kiválasztotta a kívánt méretet. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül. Ezt követően választhat, hogy folytatja a vásárlást, és újabb termékeket helyez a kosarába, vagy a már kiválasztott terméket megrendeli és továbblép a fizetéshez. 

 

Az oldal tetején levő Kosárban ikonra kattintva megtekintheti a kiválasztott termékeket, vagy törölheti azokat a kosárból. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is rendelhet ugyanabból a termékből. 

 

A kosár funkciót áruházunkba való belépés nélkül is használhatja, de rendelni csak abban az esetben tud, ha áruházunkban regisztráltatja magát, és bejelentkezik a rendszerünkbe. 

 

A kiválasztott termékek megrendelését a Kosárban funkciónál teheti meg. Kattintson a Vásárlás ikonra, majd ezt követően ellenőrizheti, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat és választhatja ki a fizetési módot. Lehetősége van arra, hogy megrendelésenként külön szállítási és számlázási címet adjon meg.

 

Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy a termék megrendelését visszautasítsa, amennyiben az nem áll rendelkezésre a rendelés idején. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a megrendelő értesítést kap.

 

4.1 Szállítási költség:

 

A megrendelése szállítási költséggel növelt összegét a kosár összeállítása után tekinthet meg. Ekkor már a fizetendő teljes összeget láthatja. Megrendelés leadása előtt gondosan ellenőrizze, hogy vásárlása ellenértéke megfelelő-e. Bővebb tájékoztatást az ÁSZF. IV.6. pontjában találhat.

 

A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek 48 órán belül a megrendelés feldolgozásának folyamatban létéről.

 

Amennyiben a megrendelt mennyiség nem áll a raktárkészletünkön rendelkezésre úgy arról a rendelkezésre álló mennyiség megjelölésével értesítjük, ez utóbbi esetben az adásvételi szerződés az értesítésünkben foglalt mennyiséggel egyező tartalomban jön létre. Megrendelői igény esetén webáruházunk az eredetileg megrendelt mennyiség beszerzését megkísérli, amennyiben Ön vállalja a kiszállítás időtartamának esetleges növekedését.

 

4.2. Fizetés módja:

 

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget kiegyenlítheti elektronikus úton vagy utólag a csomag átvételekor készpénzzel a futárnak kifizetve. Az elektronikus fizetés bankkártyával, az OTP Bankon keresztül történik, melyről bővebb tájékoztatást a Kártyás fizetés menüpont alatt talál. Utánvétre csak belföldi szállítási cím esetén van mód.

Bővebb tájékoztatást a honlap  főoldalán található kártyás fizetés menüpont alatt találhat.

 A Levi-max Kft. a termékek árainak feltüntetését a tőle elvárható legnagyobb gondossággal végzi, Azonban esetleges technikai, adatrögzítési, hibák előfordulhatnak. Ennek megfelelően felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az esetleges technikai, adatrögzítési hibák esetén a Levi-max Kft. ajánlati kötöttségének fennállását kizárja.

 

5. Megrendelések feldolgozása

 

A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek e-mailen 48 órán belül, melyben a megrendelés feldolgozásának folyamatban létéről tájékoztatjuk. A megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy megrendelése ajánlatnak minősül, amelyhez kötve van.

 

A rendszer ezt követően kezdi meg az Ön megrendelésének tényleges feldolgozását.

 

Amennyiben a megrendelés elküldését követő 48 órán belül nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, az ajánlati kötöttség alól szabadul.

 

Megrendelést kizárólag a weboldalon keresztül regisztrált Ügyféltől fogadunk el, így amennyiben a regisztrációs felület használata során bárminemű problémával szembesül kérje Ügyfélszolgálatunk segítségét.

 

Kérjük a megrendeléshez szükséges valamennyi mező maradéktalan kitöltését. Pontatlanul vagy hiányosan megadott rendelési adatra visszavezethető szállítási késedelemért, egyéb hibáért a vállalkozást semminemű felelősség nem terheli.

 

A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. Fenntartjuk a jogot a megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, amennyiben a termék átmeneti készlethiány miatt nem áll rendelkezésre. Ennek fennállásáról a beérkezett rendelések feldolgozása után e-mailben kap tájékoztatást. A készlethiány miatt nem teljesíthető tételeket automatikusan töröljük a megrendelésből.

 

 

6. Házhozszállítással kapcsolatos információk

 

Megrendelést követően a termék házhozszállítás útján, az azt kiszállító futártól vehető át.

 

A termék árát, valamint a házhozszállítás díját a csomag átvételekor az azt kiszállító futárnak kell kifizetni.

 

A számla a csomag átvételekor átadásra kerül az Ön részére.

 

Webáruházunk megrendeléseit a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. kézbesíti.

 

A megrendelt termékek szállítása munkanapokon 8-17 óra között történik. Csomagküldeménye nyomon követéséről bővebb tájékoztatást az ÁSZF. IV.1. pontjában olvashat.

A szállítási költség a termékek súlyától függetlenül magyarországi szállítási címre történő megrendelés esetén bruttó 1650 Ft.

Külföldi szállítási címre történő megrendelés esetén a szállítás költség bruttó 4950 Ft.

A szállítás költsége magába foglalja a csomagolás költségét is.

 

A kiszállított termék tulajdonunkba marad annak ellenértéke megfizetéséig.

 

V. Kellékszavatosság, termékszavatosság, elállási jog gyakorlása

 

1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

A Webáruházunk hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

 

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruházunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.


 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal

időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

3. Jótállás

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Webáruházunk jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a V.1., V.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

 

4. Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

 

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

 

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

 

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: info@jeansteria.hu, míg postai úton a Levi-Max Kft. 4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7. szám levelezési címére.

 

Ebből a célból felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, mely az alábbi linkre kattintással letölthető.

 

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 

A termék visszaküldésének címe: Levi-Max Kft., 4025 Debrecen, Nyugati u. 5-7.

 

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli, amennyiben a termék postai küldeményként nem küldhető vissza.

 

Az elállási jog gyakorlására csak abban az esetben van lehetősége, ha a megvásárolt árut eredeti, sértetlen állapotában juttatja vissza részünkre, a visszáru levéllel, vagy számlamásolattal együtt.

 

 

5. Áru cseréje

 

Az eredeti, sértetlen állapotban lévő termék cseréjére vonatkozó igénye esetén a visszáru levélre –mely az alábbi linkre kattintással letölthető- szíveskedjen ráírni a visszaküldendő termék adatai mellett az új megrendelését (termék megnevezése/cikkszáma, mennyiség, egységár  megjelölésével), amelyet az eredeti feltételeink mellett regisztráltunk.

Tájékoztatjuk arról, hogy első alkalommal szállítási költség nélkül megküldjük Önnek a csereterméket, akként hogy Önnek a cseretermék leszállításakor kell a GLS szállítójának a visszaküldendő terméket átadnia.

Amennyiben a megrendelőlap nem került kitöltésre, úgy a visszaküldött termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra utaljuk át.  

Az áru személyes cseréjére nincs lehetőség.

Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített termékek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak. A megrendelő az eredeti feltételek (akció vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos terméket választani, azonban akciós feltétellel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő termékek választása esetén az eredeti termékhez kapcsolódó akció vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható.

 

VI.      Adatvédelmi tájékozató

 

A megrendelés során leadott adatok a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolásra kerülnek.

 

Az adatainak megadásával az érintett hozzájárul ahhoz, hogy adatait Webáruházunk saját adatbázisában kezelje. Az adatok megadása önkéntes alapon történik, az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása.

 

A megrendelőknek személyes adataikat a termék megrendeléséhez meg kell adniuk (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). A Webáruházunk kizárólag olyan adat megadását kéri, amely a megrendelések teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges.

 

Az adatkezelés célja a termék megvásárlásához szorosan kapcsolódva jelenik meg, így  a számla kiállítása, a vásárlók egymástól való megkülönböztetése, a megrendelések teljesítése, a vásárlás és fizetés dokumentálása, számviteli kötelezettség teljesítése, a vásárlói szokások elemzése.

 

Az adatkezelés a visszavonásig érvényes. Nevének és címének felhasználását addig folyamatosnak tekintjük, amíg Ön írásban nem kéri azok törlését.  

 

Az adatkezelő a megadott adatokat bizalmasan kezeli, illetéktelen személyeknek nem adja ki, azokat nyilvánosságra nem hozza.

 

Megrendelő az adatkezeléshez történő hozzájárulását bármikor módosíthatja, azt visszavonhatja, tájékoztatást kérhet az adatkezelésről. Adatai törlését, módosítását kérheti írásban az info@jeansteria.hu e-mail címen. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik.

 

Tudomásul veszem, hogy a LEVI-MAX KFT. (4025 Debrecen Nyugati utca 5-7) adatkezelő által a https://www.jeansteria.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, cím, email cím, telefonszám. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

 

VII. Panasz esetén felkeresendő felügyeleti szervek

 

 

Panasza esetén az alábbi felügyeleti szerveket keresheti fel:

 

Név: Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: + 36 52-500-710, + 36 52-500-745

Fax szám: + 36 52-500-720

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

 

Fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a vállalkozás a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint szabályozott békéltető testületi eljárás során együttműködik.

 

A termékkel kapcsolatos panaszát benyújthatja az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési portálhoz vezető alábbi linkre kattintva: ec.europa.eu/odr.

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.